明明就係rayc自己的問題,(55.根就係rayc的問題)
招人幫升分身
:75;有冇人係到
好多人係度
:76;食野先,88
我都睇下DM冠軍賽先,8
:48;88,咁就呃左rayc啦
本帖最後由 Rayc 於 2010-2-6 07:25 PM 編輯
88,咁就呃左rayc啦
vbnn20 發表於 2010-2-6 07:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我一直都係度
你又騙我,賠償
:48;不過我真係走左wo
放天譴之戒,1000