1120
發表於 2010-2-18 14:03:18
因為d人去咗拜年+玩...
339122
發表於 2010-2-18 20:42:07
d人去大6 想唔凍死都幾難
Rayc
發表於 2010-2-19 11:22:33
我又回來了
╭〥?◇〞
發表於 2010-2-19 11:26:37
我番左好多日黎la
Rayc
發表於 2010-2-19 11:29:20
又要走啦,88
339122
發表於 2010-2-19 11:55:13
on左5mins就要走- -
Rayc
發表於 2010-2-19 12:48:30
等我上來掛機先
vbnn20
發表於 2010-2-19 14:27:13
:28;走啦,88各位
Rayc
發表於 2010-2-19 14:31:29
唉!好無聊呀
vbnn20
發表於 2010-2-19 14:39:47
:09;咁你想點先