vbnn20
發表於 2010-2-12 15:06:32
:60;我都係咁話
Rayc
發表於 2010-2-12 15:32:28
真係好少人on呀
vbnn20
發表於 2010-2-12 15:40:26
:60;要走啦,88
Rayc
發表於 2010-2-12 15:42:50
回埋33回先好走:77;
vbnn20
發表於 2010-2-12 17:15:37
:70;等閒就去回啦
Rayc
發表於 2010-2-12 17:56:55
唉!真係好多野做,又要做功課,又要升lv
vbnn20
發表於 2010-2-12 20:05:24
:31;年三十快樂,今個假期好少功課
Rayc
發表於 2010-2-12 20:39:43
我都好似唔多
vbnn20
發表於 2010-2-12 22:34:51
:48;走啦,88
Rayc
發表於 2010-2-13 12:10:19
我又上線,今日未必升得