本帖最後由 india11 於 2010-2-4 09:08 PM 編輯
回復india11
380m
極神 發表於 2010-2-4 09:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
成交:75;
極神 寵物幣 3800000 2010-02-04 21:07:55
回復339122
你幾時玩架開始?
╭〥?◇〞 發表於 2010-2-4 06:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都唔知- -
咁算啦a_a我有好多黃金,要的就找我
放高級探索者之石x9
1=50m,9=400m(不知市價xD
極神 發表於 2010-2-3 09:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
市價40m先一點
市價40m先一點
Rayc 發表於 2010-2-5 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我係50m =1粒高石...5m=1點
怎麼我呢排睇野都有問題-_-
怎麼我呢排睇野都有問題-_-
Rayc 發表於 2010-2-5 09:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你對眼有問題啦..
放初級探索者之石,10粒=180m=20點
即1點=9m
放初級探索者之石,10粒=180m=20點
即1點=9m
極神 發表於 2010-2-5 09:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
哇- -你係咁賤賣d石- -
你對眼有問題啦..
339122 發表於 2010-2-5 09:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
相信係因為你們太耐無升,以致我情緒激動而造成
相信係因為你們太耐無升,以致我情緒激動而造成
Rayc 發表於 2010-2-6 11:04 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔好亂咁搵個藉口好wo