用不用我幫你升?
Rayc 發表於 2010-2-9 05:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好呀- -我唔介意嫁- -
唔介意x2
18轉la.....咁耐先得...真係慘呀
好呀- -我唔介意嫁- -
339122 發表於 2010-2-9 08:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
比哂你d分身同你個名,pw我,得閒幫你升到10大
極神自行解決
唔介意×3{:4_308:}
只限同家族的人
我入你家族幫我升10大?{:4_307:}
係,但好有難道,最多幫你升到18轉,而且要我轉世先
升到18轉不如自己升個人仔...
你升到人仔?