咩感覺哦?==
目前只有風有感覺...
喜悅
當初抽到天戒都有
喜悅?@@
唔系成就感?
50轉之後好似都無咩唔同...
有,多左翼同等出翼
又唔會飛:49;
無咩實際功能...
個隻不死翼正呀
無記錯應該有等級限制...
所以先努力升
不死架真係??
相信就係,得bahu有,但佢唔夠lv