7轉好快咋
佢一日幾百lv,但我一日100
7轉好快咋
佢一日幾百lv,但我一日100
Rayc 發表於 2010-1-30 11:31 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你應該唔覺得其他人超越你有咩大問題...
就係咁先大問題,我會追唔上
你唔系形容自己既能力咩?:49;
:83;有冇人送d裝黎用下丫:83;
你唔系形容自己既能力咩?
1120 發表於 2010-1-30 12:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
當然唔係啦
最近搬緊屋,個上網公司遲遲唔黎裝返,所以冇得玩/.\ e家都係洛緊街用
好!要作新一回
:61;上唔到網真係好慘架
那真可惜,今回你會輸
可謂衰野不斷來