完美主義者?
有個X有缺陷美...
1120 發表於 2010-1-29 09:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你都可以咁講
唔好太高要求...
好辛苦嘎...
我知,所以我呢排都係度休息
咁得閒?:49;
真羡慕...
無時間升呀
明天開始要升番,否則跌到第4
第4...
有排先到...
kong又話會幫ch升,firemonk日日都勁升,好快追到
但系kong好似好耐無幫ch咗...
firemonk今日升神罰...
你有咩好驚...
fire升緊奧運島
kong之前先話快有空閒時間
fire仲差好遠...
唔洗咁緊張...