Rayc 發表於 2010-1-30 11:03:05

完美主義者?
有個X有缺陷美...
1120 發表於 2010-1-29 09:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你都可以咁講

1120 發表於 2010-1-30 11:04:15

唔好太高要求...
好辛苦嘎...

Rayc 發表於 2010-1-30 11:04:52

我知,所以我呢排都係度休息

1120 發表於 2010-1-30 11:07:26

咁得閒?:49;
真羡慕...

Rayc 發表於 2010-1-30 11:08:41

無時間升呀
明天開始要升番,否則跌到第4

1120 發表於 2010-1-30 11:12:07

第4...
有排先到...

Rayc 發表於 2010-1-30 11:18:55

kong又話會幫ch升,firemonk日日都勁升,好快追到

1120 發表於 2010-1-30 11:22:39

但系kong好似好耐無幫ch咗...
firemonk今日升神罰...
你有咩好驚...

Rayc 發表於 2010-1-30 11:28:07

fire升緊奧運島
kong之前先話快有空閒時間

1120 發表於 2010-1-30 11:30:51

fire仲差好遠...
唔洗咁緊張...
頁: 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 [1529] 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538
查看完整版本: 寵物樂園吹水區