都睇唔到,冇所謂
死啦,唔識作
=_=你想作d咩
本帖最後由 Rayc 於 2010-1-30 09:48 PM 編輯
**** Hidden Message *****
=_=哦...我走啦,88
=_=哦...我走啦,88
vbnn20 發表於 2010-1-30 08:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咪走呀
神:點解?
Rayc:唔知道
神:-_-
=.=夠鐘了,又要過返冇上網的生活
那你幾時可以再上?
下次再作33回
**** 本內容被作者隱藏 ****
Rayc 發表於 2010-1-30 08:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
- -5600分 我幾時先有- -
算啦,睇左個d可能會令你唔想睇33回