:19;走啦,88啦各位
咁多位新年快樂呀....
呢幾日都唔升得
在奧運島用經卡+氣血/多重練功來升級 蠻快下升級的
好耐無上了
在奧運島用經卡+氣血/多重練功來升級 蠻快下升級的
moxiangkk 發表於 2010-2-14 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一個人仔就是在果到升- -
一個人仔就是在果到升- -
339122 發表於 2010-2-16 12:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:49;一個=一直?
如果1次升2個人仔可以分2個地方升@_@
一個=一直?
如果1次升2個人仔可以分2個地方升@_@
vbnn20 發表於 2010-2-16 03:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
最頭打小左個 升 字.....
一個點=一直呢?
我又上一上先
做咩新年比平時更小人上黎既?!