要幾多只先合到一set呀
1000000n咁多錢
用來紀念lo:48;
...............冇用
放大量絕版復活蛋,1=100m
極神 發表於 2010-2-2 08:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係咪全部都有 ??
我都有d蛋- -但係好小- -
:60;比佢地幾個「龍段」哂個市場.可憐我d窮人/.\連件裝都買唔起
比佢地幾個「龍段」哂個市場.可憐我d窮人/.\連件裝都買唔起
vbnn20 發表於 2010-2-3 04:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咪你們貧苦人家lo
你班衰人
d野咁貴....點買姐
你班衰人
d野咁貴....點買姐
╭〥?◇〞 發表於 2010-2-3 07:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你怨vbnn,無敵,kong,ch啦
係佢地4個
off la,88
88.........