你地就好啦 咁小功課= =
原來我都有5樣-_-
都唔知幾時先50轉
新年快樂+情人節快樂^^
真係好悶呀
有無人回33回
原來我都有5樣-_-
都唔知幾時先50轉
Rayc 發表於 2010-2-13 06:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好小姐--
我中文2份bk report
英文要做grammar+reading
bafs要做40幾條mc+4條數
econ得一張紙(寫滿問題既紙)
好似無啦.....唔知ls有無...
33你係咪改左pw?入唔到你ac
:60;有4樣功課
我要off la,88
明天多數都係唔升得
:49;88.做哂功課先升啦
好耐無上啦- -
一邊做一邊升唔係仲好咩