你升你人仔好過幫人地升...
你升你人仔好過幫人地升...
1120 發表於 2010-2-10 04:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我想家族d人上哂10大
你家族有幾多人哦?@@
你家族有幾多人哦?@@
1120 發表於 2010-2-10 04:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我,極神,339122
33幾轉咗?@@
應該都差唔多要10大...
佢升多一轉就上到,但佢唔升
33轉- -好多功課- -
33轉- -好多功課- -
339122 發表於 2010-2-10 05:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
假期都無時間?
今次放好小- -有太多功課- -
咁幾時有時間?