你地2個真係好得閒- -
339122 發表於 2010-1-25 05:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
真系都幾得閒咯==
真系都幾得閒咯==
1120 發表於 2010-1-25 08:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你地就好啦- -
你地就好啦- -
339122 發表於 2010-1-25 10:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我反而覺得忙好d...
覺得d時間一直流失:49;
:49;又要走啦,88
我上黎回下又要走啦- -88
5轉la hahahaha:75;
咁值得高兴?@@
人地第一次玩呢可能
我第一次玩到9轉都無咩感覺:49;
玩到50轉就會有感覺