:49;就係冇哂先要去買
落街都只係買呢d野?
0 0仲有買波仔
落街就食埋野仲好啦
:48;d快餐唔健康
你買個d更加唔健康
:48;差唔多姐
係香港上希望真係快{22}
係香港上希望真係快{22}
charlesli 發表於 2009-12-19 04:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好似冇見過你回啦:83;
:49;好少食快餐店
vbnn20 發表於 2009-12-19 12:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁咪食茶餐廳囉- -