當然同你講
當然同你講
Rayc 發表於 2009-12-22 02:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁聊天室果到同依到又冇咩人理:47;
有d咁既事咩?
有人洗你又覺得煩:60;
有人洗你又覺得煩:60;
1120 發表於 2009-12-22 02:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
洗唔等於理我:49;
有d咁既事咩?
Rayc 發表於 2009-12-22 02:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幾日啦,所以我打料:47;
你話煩之後就無再洗:49;
應該都算理...
幾日啦,所以我打料:47;
kong950120 發表於 2009-12-22 03:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
那現在打夠料未?
你地係咪想我又洗多次呀
你地係咪想我又洗多次呀
339122 發表於 2009-12-22 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你係咪想試下無得分錢呀
洗下又無犯法:49;