我都差不多
印象中都無咩教點操作...:49;
我快要off啦,快吹
你要吹幾多?:49;
你要吹幾多?:49;
1120 發表於 2009-12-18 01:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能係吹到14300:49;
rayc系寧可吹錯...
都唔可以吹少既心態:49;
rayc系寧可吹錯...
都唔可以吹少既心態:49;
1120 發表於 2009-12-18 01:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢成日話我唔同佢吹:49;
事實平時你吹比較多嘛:49;
幾時開交易帖哦?@@
事實平時你吹比較多嘛:49;
幾時開交易帖哦?@@
1120 發表於 2009-12-18 01:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吹多陣先啦:60;
近排我都唔諗住吹:47;
2500?@@
近排真系唔咩心吹:23;