Rayc 發表於 2009-12-18 12:56:58

我都差不多

1120 發表於 2009-12-18 12:58:19

印象中都無咩教點操作...:49;

Rayc 發表於 2009-12-18 12:59:37

我快要off啦,快吹

1120 發表於 2009-12-18 13:00:16

你要吹幾多?:49;

kong950120 發表於 2009-12-18 13:49:38

你要吹幾多?:49;
1120 發表於 2009-12-18 01:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能係吹到14300:49;

1120 發表於 2009-12-18 13:52:29

rayc系寧可吹錯...
都唔可以吹少既心態:49;

kong950120 發表於 2009-12-18 13:53:17

rayc系寧可吹錯...
都唔可以吹少既心態:49;
1120 發表於 2009-12-18 01:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢成日話我唔同佢吹:49;

1120 發表於 2009-12-18 13:54:52

事實平時你吹比較多嘛:49;

幾時開交易帖哦?@@

kong950120 發表於 2009-12-18 13:55:46

事實平時你吹比較多嘛:49;

幾時開交易帖哦?@@
1120 發表於 2009-12-18 01:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吹多陣先啦:60;

近排我都唔諗住吹:47;

1120 發表於 2009-12-18 13:59:06

2500?@@

近排真系唔咩心吹:23;
頁: 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 [1430] 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439
查看完整版本: 寵物樂園吹水區