大家好耐無見= =
有幾耐?==
大家幾乎每日都有上...
=_=好耐冇上了
點解我唔覺既=_=
=_=度日如年嘛
咁嚴重?@@
你既耐點定義哦?@@
:48;1日又1日 咁就過左365日=_=
咁你幾日無見過我?:38;
:48;都幾年了
你無見到我超過1日?@@
咁我都幾個月無見到其他人啦:85;