Rayc
發表於 2009-12-18 16:38:32
因為你成日掛住我肯唔肯同你吹:60;
但其實我已經吹少好多:47;
kong950120 發表於 2009-12-18 04:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔止呀
同意
kong950120
發表於 2009-12-18 16:39:09
唔止呀
同意
Rayc 發表於 2009-12-18 04:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我已經有d...:60;
Rayc
發表於 2009-12-18 16:40:32
吹到悶,唔想吹?
1120
發表於 2009-12-18 16:53:24
點解突然無人吹既?@@
Rayc
發表於 2009-12-18 16:53:58
唔知,我快要升lv
kong950120
發表於 2009-12-18 17:02:42
點解突然無人吹既?@@
1120 發表於 2009-12-18 04:53 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你係咪要吹先?:48;
1120
發表於 2009-12-18 17:07:24
無咩心吹:49;
你要咩想分享?:85;
kong950120
發表於 2009-12-18 17:09:43
無咩心吹:49;
你要咩想分享?:85;
1120 發表於 2009-12-18 05:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你係咪會吹陣?:47;
我只係知冥王好少出同冥料好少出:84;
1120
發表於 2009-12-18 17:14:37
咁你直接收購冥裝會快d:49;
有咩電腦game好搞?
唔要online既...
kong950120
發表於 2009-12-18 17:15:02
咁你直接收購冥裝會快d:49;
有咩電腦game好搞?
唔要online既...
1120 發表於 2009-12-18 05:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
冇咩人有冥裝:47;,而且唔想收