走了,88@_@
睇黎我又遲左黎了..
:49;好似太早on
唉!Travian比人打緊
:48;del左佢lo
:48;del左佢lo
vbnn20 發表於 2009-12-17 08:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你終於上啦:22;
:49;比人搶住部電腦玩巨商嘛
咁係咪黎吹?:48;
:48;冇所謂啦
咁吹到幾時?
吹啲咩:48;