會有咩大影響?==
加上果度都無寫唔比洗==
我要off真:72;
1120 發表於 2009-12-22 06:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
那沒有寫不可發成人內容是否內代表你可發?
可發...
只不過會被扣分:49;
:60;某某來左了
歡迎光臨:47;
說不定有人在我off時跟我對話,要回覆番人
Rayc 發表於 2009-12-22 05:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我會睇左有無人搵你 我先洗嫁 唔係 係唔係都洗嫁
你地之前無玩洗頻呀 係到只係罵我 你地無做過咩
:48;最近都冇咩人回
我會睇左有無人搵你 我先洗嫁 唔係 係唔係都洗嫁
你地之前無玩洗頻呀 係到只係罵我 你地無做過咩
33912 發表於 2009-12-23 08:45 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無你洗咁多
無你洗咁多
Rayc 發表於 2009-12-23 11:17 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我果d叫多?
我果d叫多?
339122 發表於 2009-12-23 12:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
相比下算多
:49;做咩一日的帖數都過唔到十隻手指的