再講一次咯@@
洗系大家既自由...
你唔爽都可以洗嘎嘛...
再講一次咯@@
洗系大家既自由...
你唔爽都可以洗嘎嘛...
1120 發表於 2009-12-22 05:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但洗影響到人:49;
咁樣互洗,好咩?
再講一次咯@@
洗系大家既自由...
你唔爽都可以洗嘎嘛...
1120 發表於 2009-12-22 05:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁做會被扣分
咁做會被扣分
Rayc 發表於 2009-12-22 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吓,會架,我唔知嘅:44;
不過點扣?
隨便搵張帖扣/系統設置
隨便搵張帖扣/系統設置
Rayc 發表於 2009-12-22 05:59 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
o,不過隨便搵張帖扣好似...:49;
可能係想比埋其他人知洗的後果
濫用私刑?==
好多人都有洗過啦...
或者近日33好煩洗下姐...
濫用私刑?==
好多人都有洗過啦...
或者近日33好煩洗下姐...
1120 發表於 2009-12-22 06:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
影響到人wo
最重要係唔好比cavin知就得,因為bahu好似有時唔扣
會有咩大影響?==
加上果度都無寫唔比洗==
我要off真:72;