vbnn20
發表於 2009-12-17 20:52:51
:48;咁你想吹咩先
kong950120
發表於 2009-12-17 20:57:40
唔知,只係知越打越悶:47;
vbnn20
發表於 2009-12-17 21:02:37
:48;....生日仲有3個鐘就過去了
kong950120
發表於 2009-12-17 21:13:01
你有嘢要做?:18;
vbnn20
發表於 2009-12-17 21:13:59
:49;冇野做中=_=
kong950120
發表於 2009-12-17 21:23:07
咁唔怪得會得閒吹:49;
vbnn20
發表於 2009-12-17 21:24:23
:49;聽日唔洗返學嘛
kong950120
發表於 2009-12-17 21:24:43
我都掛住打料,冇回到:47;
vbnn20
發表於 2009-12-17 21:26:15
:48;得閒回下咪得@_@
kong950120
發表於 2009-12-17 21:28:45
我宜家都係咁做,但...:49;