vbnn20 發表於 2009-12-17 20:52:51

:48;咁你想吹咩先

kong950120 發表於 2009-12-17 20:57:40

唔知,只係知越打越悶:47;

vbnn20 發表於 2009-12-17 21:02:37

:48;....生日仲有3個鐘就過去了

kong950120 發表於 2009-12-17 21:13:01

你有嘢要做?:18;

vbnn20 發表於 2009-12-17 21:13:59

:49;冇野做中=_=

kong950120 發表於 2009-12-17 21:23:07

咁唔怪得會得閒吹:49;

vbnn20 發表於 2009-12-17 21:24:23

:49;聽日唔洗返學嘛

kong950120 發表於 2009-12-17 21:24:43

我都掛住打料,冇回到:47;

vbnn20 發表於 2009-12-17 21:26:15

:48;得閒回下咪得@_@

kong950120 發表於 2009-12-17 21:28:45

我宜家都係咁做,但...:49;
頁: 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 [1428] 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437
查看完整版本: 寵物樂園吹水區