Rayc 發表於 2009-12-22 16:49:48

不過搞到d對話無哂

1120 發表於 2009-12-22 16:57:52

你對話都唔咩用:49;
講過就算啦...

Rayc 發表於 2009-12-22 17:00:18

說不定有人在我off時跟我對話,要回覆番人

1120 發表於 2009-12-22 17:04:12

重要事可以用短消息:49;
應該都唔會有人系果度講重要嘢...

Rayc 發表於 2009-12-22 17:10:10

重要事可以用短消息:49;
應該都唔會有人系果度講重要嘢...
1120 發表於 2009-12-22 05:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
話說好多十大的人也用聊天室

1120 發表於 2009-12-22 17:24:17

e家應該都好少人用==
嚟嚟去去都系果幾個人...

Rayc 發表於 2009-12-22 17:25:07

但至少用聊天室的人應該多過用短消息

1120 發表於 2009-12-22 17:41:17

可能其他人全部用短消息...
只系我滴唔知...

Rayc 發表於 2009-12-22 17:44:08

可能吧!
有時你講野,但好快就比人洗左既感覺,你會點?

kong950120 發表於 2009-12-22 17:49:03

可能吧!
有時你講野,但好快就比人洗左既感覺,你會點?
Rayc 發表於 2009-12-22 05:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
主要係佢覺得咁樣冇咩嘢:69;
頁: 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 [1442] 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451
查看完整版本: 寵物樂園吹水區