不過搞到d對話無哂
你對話都唔咩用:49;
講過就算啦...
說不定有人在我off時跟我對話,要回覆番人
重要事可以用短消息:49;
應該都唔會有人系果度講重要嘢...
重要事可以用短消息:49;
應該都唔會有人系果度講重要嘢...
1120 發表於 2009-12-22 05:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
話說好多十大的人也用聊天室
e家應該都好少人用==
嚟嚟去去都系果幾個人...
但至少用聊天室的人應該多過用短消息
可能其他人全部用短消息...
只系我滴唔知...
可能吧!
有時你講野,但好快就比人洗左既感覺,你會點?
可能吧!
有時你講野,但好快就比人洗左既感覺,你會點?
Rayc 發表於 2009-12-22 05:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
主要係佢覺得咁樣冇咩嘢:69;