:48;真係人生苦短
:48;真係人生苦短
vbnn20 發表於 2009-12-18 10:34 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
度日如年又覺得短:49;
唉...會考果2星期,應該係過得最快同最慢的日子...
溫書時間慢考試時間快?@@
今日好凍呀
= =早上冇哂野食要自己出去買,凍死人
叫外賣算啦
:49;好少食快餐店
咁健康?:49;
:49;好少食快餐店
vbnn20 發表於 2009-12-19 12:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁杯noodles個d多唔多?