kong950120 發表於 2009-12-19 16:46:37

點解今日好似冇咩人吹嘅?:49;

1120 發表於 2009-12-19 20:45:26

系咯...
我出咗街咁耐好似無咩動靜:49;

kong950120 發表於 2009-12-19 20:46:20

所以我打咗陣料:47;

1120 發表於 2009-12-19 20:54:37

所以我打咗陣料:47;
kong950120 發表於 2009-12-19 08:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你打料好少用陣嘎哦:49;

kong950120 發表於 2009-12-19 21:01:57


你打料好少用陣嘎哦:49;
1120 發表於 2009-12-19 08:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為之前打咗陣就停吓:60;

1120 發表於 2009-12-19 21:11:35

你啲陣應該都唔系正常人啲陣:47;

vbnn20 發表於 2009-12-19 21:17:07

:49;我見冇人咪去左圖書館

Rayc 發表於 2009-12-20 10:54:10

係香港上希望真係快{22}
charlesli 發表於 2009-12-19 04:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你回到香港?

vbnn20 發表於 2009-12-20 11:42:06

:08;可能ch係聖誕/新年假返一返黎香港

Rayc 發表於 2009-12-20 11:43:04

:08;可能ch係聖誕/新年假返一返黎香港
vbnn20 發表於 2009-12-20 11:42 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果係咁我咪好難過佢?
頁: 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 [1438] 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447
查看完整版本: 寵物樂園吹水區