點解今日好似冇咩人吹嘅?:49;
系咯...
我出咗街咁耐好似無咩動靜:49;
所以我打咗陣料:47;
所以我打咗陣料:47;
kong950120 發表於 2009-12-19 08:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你打料好少用陣嘎哦:49;
你打料好少用陣嘎哦:49;
1120 發表於 2009-12-19 08:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為之前打咗陣就停吓:60;
你啲陣應該都唔系正常人啲陣:47;
:49;我見冇人咪去左圖書館
係香港上希望真係快{22}
charlesli 發表於 2009-12-19 04:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你回到香港?
:08;可能ch係聖誕/新年假返一返黎香港
:08;可能ch係聖誕/新年假返一返黎香港
vbnn20 發表於 2009-12-20 11:42 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果係咁我咪好難過佢?