已經比琴日好好多啦:49;
:49;放假仲少左人的
假期系放鬆時間...
大家去旅行?:49;
因為放假都要溫書
冇活動冇心機吹:26;
好似某人就攞得獎:47;
冇活動冇心機吹:26;
kong950120 發表於 2009-12-24 11:11 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
之前都好似無wo
之前都好似無wo
Rayc 發表於 2009-12-24 11:22 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
之前你哋唔成日上,我成日上,但冇人理:47;
之前你哋唔成日上,我成日上,但冇人理:47;
kong950120 發表於 2009-12-24 11:25 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你現在都係成日上
你現在都係成日上
Rayc 發表於 2009-12-24 11:36 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
少咗好多了:47;
有人應該攞得獎:60;
少咗好多了:47;
有人應該攞得獎:60;
kong950120 發表於 2009-12-24 11:38 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
個個仲唔係我?