你又嚟啦:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都話有可能有人黎架啦:60;
咁快快吹啦:49;
咁快快吹啦:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
到時可能再有人黎:49;
再有人嚟再算啦:49;
:49;唔歡迎咁我走lo
再有人嚟再算啦:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果冇人黎咪又係你拎:60;
:49;唔歡迎咁我走lo
vbnn20 發表於 2009-11-21 06:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔走可能仲有機會
都話過11350無可能系我攞咯:49;
vbnn唔好傷心...:49;
都話過11350無可能系我攞咯:49;
vbnn唔好傷心...:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為vbnn回咗我先變咗做雙數,唔係就係你拎:60;
:49;最近好似冇咩人回了
第三次如果是同一人將會順延一位:49;
你有無睇第一頁既:49;