聽說藍狐因為tenny set錯野而開到太陽靴
咁你d努力開睇tenny仲有無set錯嘢:85;
咁你d努力開睇tenny仲有無set錯嘢:85;
1120 發表於 2009-11-21 11:53 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無咁多潘盒
聽說有人好運到19個就開到天戒(個個人傻架?咁少都開到)
開到系好運唔系傻:49;
開到系好運唔系傻:49;
1120 發表於 2009-11-21 11:56 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
正常要60-70先開到
好運起嚟好難講嘎嘛:49;
1個都可能就中咗...
而且仲有可能開無嘢既...
所以越多個就越多希望嘛...
好運起嚟好難講嘎嘛:49;
1個都可能就中咗...
而且仲有可能開無嘢既...
所以越多個就越多希望嘛...
1120 發表於 2009-11-21 12:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以錢就係咁用
kong好多絕版嘢既?@@
點解好似好想試下開潘盒滿足自己咋:49;
kong好多絕版嘢既?@@
點解好似好想試下開潘盒滿足自己咋:49;
1120 發表於 2009-11-21 12:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
佢點會有呀
點解佢唔覺錢重要既?:49;
仲唔收嘢既?@@