kong950120 發表於 2009-11-21 17:56:44

咁我需唔需要去做其他嘢?:49;
好似阻到你打料:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知你:49;

我宜家差破石之嘛

1120 發表於 2009-11-21 17:58:00

回多40貼你就有一粒啦:49;

kong950120 發表於 2009-11-21 17:59:51

回多40貼你就有一粒啦:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但次次都係你哋攞{07}

1120 發表於 2009-11-21 18:01:45

3次同人就延順到之後ge人@@
就系話如果11350都系我...
就11351既人攞:49;

kong950120 發表於 2009-11-21 18:02:50

3次同人就延順到之後ge人@@
就系話如果11350都系我...
就11351既人攞:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但之後又係你哋攞,而且可能會有其他人黎:60;

1120 發表於 2009-11-21 18:04:17

我哋?:49;
唔好緊張...
到11351你就去打料啦...:49;

kong950120 發表於 2009-11-21 18:08:01

我哋?:49;
唔好緊張...
到11351你就去打料啦...:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
吹到先至算啦:60;

vbnn20 發表於 2009-11-21 18:08:28

:49;仲有咩人會黎?

kong950120 發表於 2009-11-21 18:09:31

:49;仲有咩人會黎?
vbnn20 發表於 2009-11-21 06:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你,rayc,33囉{07}

1120 發表於 2009-11-21 18:09:37

你又嚟啦:49;
頁: 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 [1132] 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141
查看完整版本: 寵物樂園吹水區