可以攞點解唔要?:49;
因為無人做過咯:38;
1120 發表於 2009-11-21 05:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但依啲嘢對我黎講做黎冇用:49;
因為我想打料
其實紅孩兒裝勁唔勁既?:49;
未聽過既...
想打點解唔去打?@@
其實紅孩兒裝勁唔勁既?:49;
未聽過既...
想打點解唔去打?@@
1120 發表於 2009-11-21 05:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
應該有得租,你可以試吓用
因為要吹:49;
中毒?@@
日日都要吹下?:49;
中毒?@@
日日都要吹下?:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩中毒?
見你喺到,咪吹吓囉:60;
要快快吹到下個cycle?@@
中咗"吹"毒{23}
要快快吹到下個cycle?@@
中咗"吹"毒{23}
1120 發表於 2009-11-21 05:48 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都話因為見有人喺到,咪吹吓囉:60;
都可以唔吹嘎嘛:60;
如果無人系度做咩哦?@@
都可以唔吹嘎嘛:60;
如果無人系度做咩哦?@@
1120 發表於 2009-11-21 05:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
冇人喺到咪打料囉:49;
咁我需唔需要去做其他嘢?:49;
好似阻到你打料:49;