:48;咁你加油吹埋佢啦
:48;咁你加油吹埋佢啦
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要有人幫手至得:85;
:48;都好難架bo
:48;都好難架bo
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有人幫手,唔難嘅:85;
:48;點解咁耐都冇人on的
:48;點解咁耐都冇人on的
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以要快啲到11400:85;
:48;因為我做單數@_@?
:48;點解咁耐都冇人on的
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我一直都系度:48;
你滴吹得好慢哦==
所以要快啲到11400:85;
kong950120 發表於 2009-11-21 10:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔驚我殺出嚟?:85;
:48;;原來你一直都係到架
我一直都系度:48;
你滴吹得好慢哦==
你唔驚我殺出嚟?:85;
1120 發表於 2009-11-21 10:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你已經殺咗出黎
係因為得我一個先咁慢:49;
好耶,又攞到,不過下一次要讓比人