kong950120 發表於 2009-11-21 17:09:40

其實覺得d等級set到好高下:49;
e家仲未見過最高級ge人...:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我最高好似只係見過鑽石會員:49;

1120 發表於 2009-11-21 17:11:05

邊個?:22;
我好似未見過@@

kong950120 發表於 2009-11-21 17:11:40

邊個?:22;
我好似未見過@@
1120 發表於 2009-11-21 05:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔記得了,搵吓先

1120 發表於 2009-11-21 17:13:33

只系見過ch系白金咋@@
榮譽要50000積分:49;

kong950120 發表於 2009-11-21 17:14:36

只系見過ch系白金咋@@
榮譽要50000積分:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch唔係黃金咩?

原來升咗做白金:37;

1120 發表於 2009-11-21 17:16:42

ch系白金an系黃金...
好久無見到啦...
可能降級咗都有可能嘎:85;

kong950120 發表於 2009-11-21 17:18:09

ch系白金an系黃金...
好久無見到啦...
可能降級咗都有可能嘎:85;
1120 發表於 2009-11-21 05:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch好似頭先見到佢有上

an就好耐冇見

我之前試過由中級降番做初級:48;

1120 發表於 2009-11-21 17:19:26

點降嘎?:22;

佩服d人可以做到白金咁勁==

kong950120 發表於 2009-11-21 17:22:20

點降嘎?:22;

佩服d人可以做到白金咁勁==
1120 發表於 2009-11-21 05:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你睇吓點計積分條式就知:48;

1120 發表於 2009-11-21 17:23:43

條式?@@
用咗錢?@@
頁: 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 [1129] 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138
查看完整版本: 寵物樂園吹水區