其實覺得d等級set到好高下:49;
e家仲未見過最高級ge人...:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我最高好似只係見過鑽石會員:49;
邊個?:22;
我好似未見過@@
邊個?:22;
我好似未見過@@
1120 發表於 2009-11-21 05:11 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔記得了,搵吓先
只系見過ch系白金咋@@
榮譽要50000積分:49;
只系見過ch系白金咋@@
榮譽要50000積分:49;
1120 發表於 2009-11-21 05:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch唔係黃金咩?
原來升咗做白金:37;
ch系白金an系黃金...
好久無見到啦...
可能降級咗都有可能嘎:85;
ch系白金an系黃金...
好久無見到啦...
可能降級咗都有可能嘎:85;
1120 發表於 2009-11-21 05:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
ch好似頭先見到佢有上
an就好耐冇見
我之前試過由中級降番做初級:48;
點降嘎?:22;
佩服d人可以做到白金咁勁==
點降嘎?:22;
佩服d人可以做到白金咁勁==
1120 發表於 2009-11-21 05:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你睇吓點計積分條式就知:48;
條式?@@
用咗錢?@@