:48;有d咁的事,唔記得了
:48;有d咁的事,唔記得了
vbnn20 發表於 2009-11-21 12:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有,我好記得轉新版前我日日問係租來用
我返黎啦
但ba冇比潘盒我:65;
個個都有係你無咁得意?
個個都有係你無咁得意?
Rayc 發表於 2009-11-21 12:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可能係我攞得太多獎:60;
可能係我攞得太多獎:60;
kong950120 發表於 2009-11-21 12:32 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你係度哂命?
你係度哂命?
Rayc 發表於 2009-11-21 12:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我喺佢派獎果陣已經回帖話冇,但佢都冇理我:84;
但我揀依個cycle嘅禮物係咪最好?:48;
我喺佢派獎果陣已經回帖話冇,但佢都冇理我:84;
但我揀依個cycle嘅禮物係咪最好?:48;
kong950120 發表於 2009-11-21 12:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
完全開唔到好野
咁個價值係咪比其他cycle好?:49;
算啦,今次唔攞禮物,還掂今次啲禮物唔係幾吸引:47;
我返嚟啦:48;