:48;大馬的網速應該唔得趕快
:48;大馬的網速應該唔得趕快
1120 發表於 2009-11-21 10:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔怪得我好似見到要幾分鐘先一帖啦:47;
大馬網速晚上會中毒嘎:38;
:76;連來香港己算快的了
大馬網速晚上會中毒嘎:38;
1120 發表於 2009-11-21 10:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
網速點解會中毒:49;
晚上多人上就好似中毒咯:38;
連去中國1小時都load未好:38;
:48;我們好似不能連上中國的
晚上多人上就好似中毒咯:38;
連去中國1小時都load未好:38;
1120 發表於 2009-11-21 10:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
o,仲以為係點添
但點解咁耐嘅?:49;
:48;大馬地方唔係用咁好的連線工具掛
好似話一個地區如果有人同時上網就會慢:49;
越多人越慢...
其實果d人上網關我咩事?:49;
有時搵資料去中國網唔知點形容==