vbnn20 發表於 2009-11-21 22:05:00

:22;我一直都係到架,只係唔得閒之嘛

kong950120 發表於 2009-11-21 22:05:31

:22;我一直都係到架,只係唔得閒之嘛
vbnn20 發表於 2009-11-21 10:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以先咁慢:60;

1120 發表於 2009-11-21 22:08:43

:22;我一直都係到架,只係唔得閒之嘛
vbnn20 發表於 2009-11-21 10:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
已經好好啦...:85;
之前一嚟就走:49;


所以先咁慢:60;
kong950120 發表於 2009-11-21 10:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好慢咩?@@

kong950120 發表於 2009-11-21 22:10:36


已經好好啦...:85;
之前一嚟就走:49;


好慢咩?@@
1120 發表於 2009-11-21 10:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幾分鐘先一帖,唔慢咩:49;

1120 發表於 2009-11-21 22:12:17

因為睇到你要攞到就唔發住咯:49;
點知時快時慢:49;

vbnn20 發表於 2009-11-21 22:12:34

:49;唔慢架了

kong950120 發表於 2009-11-21 22:15:58

:49;唔慢架了
vbnn20 發表於 2009-11-21 10:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但宜家好似仲係好慢:49;

1120 發表於 2009-11-21 22:16:39

系咯系咯...
kong好高要求:49;

vbnn20 發表於 2009-11-21 22:18:00

:48;香港人的節奏應該唔好咁快

kong950120 發表於 2009-11-21 22:18:53

:48;香港人的節奏應該唔好咁快
vbnn20 發表於 2009-11-21 10:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
隔一分鐘先一帖,咁叫快:49;
頁: 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 [1141] 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150
查看完整版本: 寵物樂園吹水區