kong950120 發表於 2009-11-21 16:12:40

:48;我off啦,88@_@
vbnn20 發表於 2009-11-21 04:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,我都停咗好耐冇打料添:49;

1120 發表於 2009-11-21 16:39:34

我又返嚟啦:48;

kong950120 發表於 2009-11-21 16:56:27

我又返嚟啦:48;
1120 發表於 2009-11-21 04:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
又返黎做咩?一齊吹?:85;

去咗咁耐

1120 發表於 2009-11-21 16:58:21

收拾嘛:49;
3年ge功課唔少:49;

kong950120 發表於 2009-11-21 17:01:53

收拾嘛:49;
3年ge功課唔少:49;
1120 發表於 2009-11-21 04:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁係咪一齊吹?

1120 發表於 2009-11-21 17:03:39

系啊...:38;
你幾時可以升級?@@

kong950120 發表於 2009-11-21 17:04:08

系啊...:38;
你幾時可以升級?@@
1120 發表於 2009-11-21 05:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩幾時可以升級?:49;

1120 發表於 2009-11-21 17:05:10

高級>青銅?@@
我都唔知幾時先可以高級:26;

kong950120 發表於 2009-11-21 17:06:32

高級>青銅?@@
我都唔知幾時先可以高級:26;
1120 發表於 2009-11-21 05:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
好似要2000分先得,所以有排:26;

1120 發表於 2009-11-21 17:08:23

其實覺得d等級set到好高下:49;
e家仲未見過最高級ge人...:49;
頁: 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 [1128] 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137
查看完整版本: 寵物樂園吹水區