係...
恭喜:31;
收工啦:72;
我走啦,88
係...
恭喜:31;
收工啦:72;
1120 發表於 2009-11-21 06:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你要走?
咁我打料算:60;
我走啦,88
vbnn20 發表於 2009-11-21 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88
88
陪你攞料就收工啦:49;
陪你攞料就收工啦:49;
1120 發表於 2009-11-21 06:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩收工?
陪我攞得獎就收工?
88
vbnn20 發表於 2009-11-21 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
又88:49;
88
vbnn20 發表於 2009-11-21 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
66:72;
咩收工?
陪我攞得獎就收工?
又88:49;
kong950120 發表於 2009-11-21 06:33 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你幫咗我我都幫下你姐:49;
你可以打料啦...
66:72;
你幫咗我我都幫下你姐:49;
你可以打料啦...
1120 發表於 2009-11-21 06:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我幫咗你啲咩:49;
我已經諗住打
thx你
我幫咗你啲咩:49;
我已經諗住打
thx你
kong950120 發表於 2009-11-21 06:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你幫咗我攞到11300嘛...:85;
你努力d打料啦:72;
你幫咗我攞到11300嘛...:85;
你努力d打料啦:72;
1120 發表於 2009-11-21 06:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為件獎品除咗破石之外,其他我冇咩用,而且果陣你又上緊,我又想回帖,所以...:85;