唔通bahu要1cycle佢揀1cycle我哋揀?@@
我好慢嘎哦:49;
我要去收拾啦:72;
1120 發表於 2009-11-21 02:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
88,咁我繼續打料
:48;我又黎啦
:48;我又黎啦
vbnn20 發表於 2009-11-21 02:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你黎陪我一齊吹?:85;
:85;點解日日你都咁得閒的
:85;點解日日你都咁得閒的
vbnn20 發表於 2009-11-21 02:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我打料咋喎:49;
:48;遲d得閒都要打下料
我打極都冇咩破石:65;
:49;咁易打就冇人會合唔到啦
:49;咁易打就冇人會合唔到啦
vbnn20 發表於 2009-11-21 02:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但尤其係近排先得好少:49;
雖然我都用小咗時間打
:48;我off啦,88@_@