:48;勁野bo,等我都開幾個先
唔錯呀 = =賣番出去有5000蚊- -
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-21 09:16 PM 編輯
:48;勁野bo,等我都開幾個先
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
之後我開多幾個,又有2件廢裝:49;
@_@開左10個都係得件紅杉+5同破劍柄
開咗幾個,攞咗本召喚術書:49;
kong950120 發表於 2009-11-21 09:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
越開越多越有希望...:85;
@_@開左10個都係得件紅杉+5同破劍柄
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你咁好彩嘅:65;
最後開多咗把昆吾劍:65;
:48;唔算架了,上次連開10個都祝我好運
:48;唔算架了,上次連開10個都祝我好運
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以我用十幾個攞到4件嘢算好彩?:49;
:48;咁都要睇下拎咩的,之前我記得好易拎到新手村的裝備
:48;咁都要睇下拎咩的,之前我記得好易拎到新手村的裝備
vbnn20 發表於 2009-11-21 09:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我拎果啲應該係:49;
差10帖又有獎攞:85;