:48;好難齊哂架bo
傳聞中ge太陽?:34;
1120 發表於 2009-11-21 11:41 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
呢套例外啦
你ge家族應該都齊哂啦:48;
:48;好難齊哂架bo
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:41 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
所以先要努力儲
:37;我窮到咩都冇
:37;我窮到咩都冇
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:44 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但你曾經擁有好多
rayc既然系交易區講嘢:34;
開齊太陽先齊哂絕版野嘎嘛:38;
rayc既然系交易區講嘢:34;
開齊太陽先齊哂絕版野嘎嘛:38;
1120 發表於 2009-11-21 11:47 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
太陽開唔到ga
:49;太陽絕版的原因就係因為冇得再開嘛
:49;太陽絕版的原因就係因為冇得再開嘛
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:48 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
忘記咗:49;