最快發出個人10000貼者,將獲得極神私人送出1e獎金
極神 發表於 2009-11-20 10:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
那豈不是我跟你爭?
:57;天氣好凍,唔知邊個開大哂屋企d「槍」
又係回咁多得咁少-_-
你們開左d咩?
我開左月光劍,紅衣+3
唔開啦...:26;
上次開無嘢:34;
咁等我收d比33/極神自
潘盒咁多人需要?@@
潘盒咁多人需要?@@
1120 發表於 2009-11-21 11:21 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我們志在儲
要儲幾多先夠哦@@
要儲幾多先夠哦@@
1120 發表於 2009-11-21 11:36 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知,直至齊哂絕版野就唔開
傳聞中ge太陽?:34;