回復
係咩0,0可能我之前一個星期唔上,所以個論壇炸型,太掛住我(誤~
極神 發表於 2010-8-2 10:49 PM static/image/common/back.gif
所以你要多發帖
:24;有冇人係到
找我嗎﹖:48;
無人係度...
:09;流行緊獨行
唉!今日又要上日文班
唉!放榜,世上很難找到比這更傷悲的名詞...
唉!放榜,世上很難找到比這更傷悲的名詞...
極神 發表於 2010-8-5 01:41 PM static/image/common/back.gif
有的
那就是第二次放榜:61;
有的
那就是第二次放榜
BaHu 發表於 2010-8-5 01:57 PM static/image/common/back.gif
或許有...但不是第二次放榜,而係 再也沒有機會放榜了...我決定下年重考多次,不過冇咩可能合格,唉
下年仲有開中六咩﹖