咁我即係有無用錯?
你地仲嘈緊"原來"同"原先"....
你地仲嘈緊"原來"同"原先"....
BaHu 發表於 2010-7-30 12:32 PM static/image/common/back.gif
我們幫你搞旺緊個區:85;
:26;最後書鬼左
最後書鬼左
vbnn20 發表於 2010-7-30 02:58 PM static/image/common/back.gif
其實我都差少少就想投降
只不過我信心動搖慢過你少少
吹完呢樣吹咩好?
:04;走先啦,8~_~
走先啦,8~_~
vbnn20 發表於 2010-7-30 06:06 PM static/image/common/back.gif
咁之後吹咩呀?
:16;唔吹住
吓!唔好咁啦
:76;去唔去捉下棋?