Rayc 發表於 2010-7-30 11:30:03

咁我即係有無用錯?

BaHu 發表於 2010-7-30 12:32:44

你地仲嘈緊"原來"同"原先"....

Rayc 發表於 2010-7-30 12:40:06

你地仲嘈緊"原來"同"原先"....
BaHu 發表於 2010-7-30 12:32 PM static/image/common/back.gif

我們幫你搞旺緊個區:85;

vbnn20 發表於 2010-7-30 14:58:26

:26;最後書鬼左

Rayc 發表於 2010-7-30 15:55:32

最後書鬼左
vbnn20 發表於 2010-7-30 02:58 PM static/image/common/back.gif

其實我都差少少就想投降
只不過我信心動搖慢過你少少
吹完呢樣吹咩好?

vbnn20 發表於 2010-7-30 18:06:02

:04;走先啦,8~_~

Rayc 發表於 2010-7-30 19:04:48

走先啦,8~_~
vbnn20 發表於 2010-7-30 06:06 PM static/image/common/back.gif

咁之後吹咩呀?

vbnn20 發表於 2010-7-30 20:48:55

:16;唔吹住

Rayc 發表於 2010-7-31 10:51:20

吓!唔好咁啦

vbnn20 發表於 2010-7-31 12:53:07

:76;去唔去捉下棋?
頁: 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 [1662] 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671
查看完整版本: 寵物樂園吹水區