:42;抽左4千1點(410$)都係垃圾牙!!!!!!!
多得好誇張
我都係得340m
咁我唯有變做戰鬥型,唔再加死學術
同埋收稅買兵
Rayc 發表於 2010-8-14 12:03 PM static/image/common/back.gif
我E+都系加學術同防
最重要系搵多D錢整多幾座城就會好勁
最好就向低LV盟友著手:85;
我E+都系加學術同防
最重要系搵多D錢整多幾座城就會好勁
最好就向低LV盟友著手
BaHu 發表於 2010-8-15 03:33 PM static/image/common/back.gif
成日都唔夠
收兩次又驚比人打
成日都唔夠
收兩次又驚比人打
Rayc 發表於 2010-8-15 10:38 PM static/image/common/back.gif
前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系一樣)
搵多幾條水魚UP兩LV內就可以夠錢整城
次次起完都無晒錢~"~
前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系 ...
BaHu 發表於 2010-8-15 11:01 PM static/image/common/back.gif
:22;咁似恰新手的
咁似恰新手的
vbnn20 發表於 2010-8-15 11:52 PM static/image/common/back.gif
對敵人仁慈 , 即對自己殘忍
我俾人恰左成個月先領悟到a個真理:16;
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-16 11:43 AM 編輯
前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系 ...
BaHu 發表於 2010-8-15 11:01 PM static/image/common/back.gif
我從來唔打盟友
話說最低lv又持有100m既只有你
我從來唔打盟友
話說最低lv又持有100m既只有你
Rayc 發表於 2010-8-16 11:26 AM static/image/common/back.gif
咁你打我la
話說我e+有500m兵la:12;
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-16 03:26 PM 編輯
打你會扣工會忠誠度
再講我d兵用晒去升boss到100
原來會扣忠誠度ga:25;
日後唔打你la....
打人個陣我都唔多覺買返黎d兵同boss有幫助
多兵就玩晒咁濟
攻防個d都只系同對手差唔多兵ge時候有d用~"~