vbnn20 發表於 2010-8-14 21:19:12

:42;抽左4千1點(410$)都係垃圾牙!!!!!!!

BaHu 發表於 2010-8-15 15:33:42

多得好誇張
我都係得340m

咁我唯有變做戰鬥型,唔再加死學術
同埋收稅買兵
Rayc 發表於 2010-8-14 12:03 PM static/image/common/back.gif
我E+都系加學術同防
最重要系搵多D錢整多幾座城就會好勁
最好就向低LV盟友著手:85;

Rayc 發表於 2010-8-15 22:38:03

我E+都系加學術同防
最重要系搵多D錢整多幾座城就會好勁
最好就向低LV盟友著手
BaHu 發表於 2010-8-15 03:33 PM static/image/common/back.gif


成日都唔夠
收兩次又驚比人打

BaHu 發表於 2010-8-15 23:01:17

成日都唔夠
收兩次又驚比人打
Rayc 發表於 2010-8-15 10:38 PM static/image/common/back.gif

前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系一樣)
搵多幾條水魚UP兩LV內就可以夠錢整城
次次起完都無晒錢~"~


vbnn20 發表於 2010-8-15 23:52:50

前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系 ...
BaHu 發表於 2010-8-15 11:01 PM static/image/common/back.gif
:22;咁似恰新手的


BaHu 發表於 2010-8-16 09:23:28

咁似恰新手的
vbnn20 發表於 2010-8-15 11:52 PM static/image/common/back.gif
對敵人仁慈 , 即對自己殘忍
我俾人恰左成個月先領悟到a個真理:16;

Rayc 發表於 2010-8-16 11:26:48

本帖最後由 Rayc 於 2010-8-16 11:43 AM 編輯

前派我先明白盟友GE作用
就系可以打一D低LVGE盟友搵錢
打手持100M左右GE人50次大約拎到50M(100次都系 ...
BaHu 發表於 2010-8-15 11:01 PM static/image/common/back.gif
我從來唔打盟友


話說最低lv又持有100m既只有你

BaHu 發表於 2010-8-16 14:18:17

我從來唔打盟友


話說最低lv又持有100m既只有你
Rayc 發表於 2010-8-16 11:26 AM static/image/common/back.gif
咁你打我la
話說我e+有500m兵la:12;

Rayc 發表於 2010-8-16 15:25:08

本帖最後由 Rayc 於 2010-8-16 03:26 PM 編輯

打你會扣工會忠誠度
再講我d兵用晒去升boss到100

BaHu 發表於 2010-8-16 16:02:00

原來會扣忠誠度ga:25;
日後唔打你la....
打人個陣我都唔多覺買返黎d兵同boss有幫助
多兵就玩晒咁濟
攻防個d都只系同對手差唔多兵ge時候有d用~"~
頁: 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 [1674] 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683
查看完整版本: 寵物樂園吹水區