我好似冇得按投訴
vbnn20 發表於 2010-8-2 01:49 PM static/image/common/back.gif
pm比佢
:60;得閒要叫d版主成立舉怖區先得
終於上到啦
之前搞乜上唔到﹖
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-2 08:54 PM 編輯
nds既閃3太易玩,我居然3日爆機
本帖最後由 極神 於 2010-8-2 10:18 PM 編輯
pm比佢
Rayc 發表於 2010-8-2 03:15 PM static/image/common/back.gif
我只係會封連發宣傳貼的ip...最近放榜,忙~~~~~~~
岩岩ive網戰我竟然拿到二百多名,有成7000個參戰
做咩以家一星期最小有一日會無啦啦上唔到既?
回復 339122 的帖子
係咩0,0可能我之前一個星期唔上,所以個論壇炸型,太掛住我(誤~
= =呢d係咪叫做 ' 自負 ' 呀
:21;聽極神講野,聽1成好啦