:18;玩巨商lo
大家暑假有咩玩AR﹖
BaHu 發表於 2010-7-26 10:43 PM static/image/common/back.gif
我前途已經無希望啦 我今日要番學=_______________=
:08;你會好有錢途架啦
大家暑假有咩玩AR﹖
BaHu 發表於 2010-7-26 10:43 PM static/image/common/back.gif
玩nds(終於玩到閃3)
同班fd玩duel master
作光(玩?)
:60;e家d細路,日日都對住電腦都有
e家d細路,日日都對住電腦都有
vbnn20 發表於 2010-7-27 11:24 AM static/image/common/back.gif
個個咪你lo
:82;你都係
你都係
vbnn20 發表於 2010-7-27 12:06 PM static/image/common/back.gif
我上年係,今年我好早off
:48;係因為冇得玩寵身中心之嘛
唔關事,我係5點先玩寵