BaHu 發表於 2010-8-13 12:34:02

:18;我禁左兩個

Rayc 發表於 2010-8-13 12:37:19

本帖最後由 Rayc 於 2010-8-14 12:06 PM 編輯

我禁左兩個
BaHu 發表於 2010-8-13 12:34 PM static/image/common/back.gif

你都好夠膽,我單防790,聯防16000

vbnn20 發表於 2010-8-13 15:19:04

:75;禁人言都幾HAPPY

Rayc 發表於 2010-8-13 17:44:46

禁人言都幾HAPPY
vbnn20 發表於 2010-8-13 03:19 PM static/image/common/back.gif
你有少少心xxx
換左新眼鏡,唔係好慣

339122 發表於 2010-8-13 18:47:59

rayc 你想講咩- -
心xxx???

極神 發表於 2010-8-13 22:31:52

禁人言都幾HAPPY
vbnn20 發表於 2010-8-13 03:19 PM static/image/common/back.gif
我禁過4~6個...都係呃貼的,之前得閒,好多次都見到有人呃貼,成日都係第一個發現

我之前都換左副...戴左3日先習慣...第二日有點想嘔,可能度數唔岩

vbnn20 發表於 2010-8-14 00:44:57

心血來潮ma,我都知的a_a

BaHu 發表於 2010-8-14 00:50:30

你都好夠膽,用700000兵來自殺
我單防790,聯防16000
Rayc 發表於 2010-8-13 12:37 PM static/image/common/back.gif
話說我400幾m兵
打你只系試下實力:80;


vbnn20 發表於 2010-8-14 11:11:03

話說我400幾m兵
打你只系試下實力
BaHu 發表於 2010-8-14 12:50 AM static/image/common/back.gif
:49;我覺得你係到恐嚇緊佢bo

Rayc 發表於 2010-8-14 12:03:59

本帖最後由 Rayc 於 2010-8-14 12:14 PM 編輯

話說我400幾m兵
打你只系試下實力
BaHu 發表於 2010-8-14 12:50 AM static/image/common/back.gif
多得好誇張
我都係得340m

咁我唯有變做戰鬥型,唔再加死學術
同埋收稅買兵
頁: 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 [1673] 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682
查看完整版本: 寵物樂園吹水區