:18;我禁左兩個
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-14 12:06 PM 編輯
我禁左兩個
BaHu 發表於 2010-8-13 12:34 PM static/image/common/back.gif
你都好夠膽,我單防790,聯防16000
:75;禁人言都幾HAPPY
禁人言都幾HAPPY
vbnn20 發表於 2010-8-13 03:19 PM static/image/common/back.gif
你有少少心xxx
換左新眼鏡,唔係好慣
rayc 你想講咩- -
心xxx???
禁人言都幾HAPPY
vbnn20 發表於 2010-8-13 03:19 PM static/image/common/back.gif
我禁過4~6個...都係呃貼的,之前得閒,好多次都見到有人呃貼,成日都係第一個發現
我之前都換左副...戴左3日先習慣...第二日有點想嘔,可能度數唔岩
心血來潮ma,我都知的a_a
你都好夠膽,用700000兵來自殺
我單防790,聯防16000
Rayc 發表於 2010-8-13 12:37 PM static/image/common/back.gif
話說我400幾m兵
打你只系試下實力:80;
話說我400幾m兵
打你只系試下實力
BaHu 發表於 2010-8-14 12:50 AM static/image/common/back.gif
:49;我覺得你係到恐嚇緊佢bo
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-14 12:14 PM 編輯
話說我400幾m兵
打你只系試下實力
BaHu 發表於 2010-8-14 12:50 AM static/image/common/back.gif
多得好誇張
我都係得340m
咁我唯有變做戰鬥型,唔再加死學術
同埋收稅買兵