:22;比左錢就學好佢啦,400$唔係小野a_a
係呀,但係都有少少悶
:80;咁你要努力啦wo,
有無人係度?
有..........只係過左2hrs姐= =
搵人回多d帖
:50;講左超過萬6帖,已經開始言盡了
講左超過萬6帖,已經開始言盡了
vbnn20 發表於 2010-7-24 11:36 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你把烏鴉口:84;
:40;講下笑都唔得咩
講下笑都唔得咩
vbnn20 發表於 2010-7-25 10:18 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
講笑有個限度