Rayc 發表於 2010-8-5 15:21:28

或許有...但不是第二次放榜,而係 再也沒有機會放榜了...我決定下年重考多次,不過冇咩可能合格,唉
極神 發表於 2010-8-5 02:13 PM static/image/common/back.gif

咁你幾多分

vbnn20 發表於 2010-8-6 11:26:03

:23;有d人考到0分

Rayc 發表於 2010-8-6 11:37:04

我off啦,88

vbnn20 發表於 2010-8-6 11:51:02

:13;88

Rayc 發表於 2010-8-6 13:25:29

有無人係度?
陪我吹水

vbnn20 發表於 2010-8-7 15:26:21

:23;空氣都唔太多,所以冇咩人

Rayc 發表於 2010-8-7 15:43:06

終於有人回帖

339122 發表於 2010-8-7 20:18:49

終於有人回帖
Rayc 發表於 2010-8-7 03:43 PM static/image/common/back.gif


只是有人唔回姐=______________________________=

vbnn20 發表於 2010-8-8 00:51:19

:33;某vb占卜過,話回左萬幾帖,回到冇野回~_~

Rayc 發表於 2010-8-8 11:15:57

呢排好似好少帖咁
做唔到每日第一
頁: 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 [1666] 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675
查看完整版本: 寵物樂園吹水區