或許有...但不是第二次放榜,而係 再也沒有機會放榜了...我決定下年重考多次,不過冇咩可能合格,唉
極神 發表於 2010-8-5 02:13 PM static/image/common/back.gif
咁你幾多分
:23;有d人考到0分
我off啦,88
:13;88
有無人係度?
陪我吹水
:23;空氣都唔太多,所以冇咩人
終於有人回帖
終於有人回帖
Rayc 發表於 2010-8-7 03:43 PM static/image/common/back.gif
只是有人唔回姐=______________________________=
:33;某vb占卜過,話回左萬幾帖,回到冇野回~_~
呢排好似好少帖咁
做唔到每日第一